Danmark For abonnenter Tøjhandleren om håb om genåbning: Vintertøjet hober sig op Endelig! MR August i Helsingør er en af de butikker, der glæder sig til at åbne for første gang siden 23. december. Men vinterfrakker og sweatre bliver svære at komme af med nu, siger indehaveren. Når minkavlerne bliver kompenseret, bør tøjbranchen også have et plaster på såret for alle de vinterfrakker og sweatre, der ikke kunne sælges, fordi butikkerne var lukket, mens det var vinter, mener John Brødbæk, der driver MR August i Helsingør. Privatfoto - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 23 feb. 2021 kl. 21:31 Tommy Byrne tby@jfmedier.dk Annonce