Danmark Tidligere Kolding-bykonge stemt ud efter godt 48 år Per Bødker Andersen (S) var borgmester i Kolding i 24 år. Han mistede tirsdag sit mandat med få stemmer. Per Bødker Andersen var borgmester i Kolding Kommune i 24 år fra 1985 til 2009. (Arkivfoto). Foto: Jens Nørgaard Larsen/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 17 nov. 2021 kl. 19:35 /ritzau/ Annonce