Danmark Tidligere drabschef bliver K-kandidat til kommunalvalg Bent Isager-Nielsen håber at blive valgt til kommunalbestyrelsen på Frederiksberg som konservativ kandidat. Tidligere leder af Rejseholdet Bent Isager-Nielsen er kandidat for De Konservative til efterårets kommunalvalg på Frederiksberg. (Arkivfoto). Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 14 apr. 2021 kl. 11:20 /ritzau/ Annonce
112 Nu melder politiet ud om dødsulykke: 20-årig kørte 109 km/t, da han ramte huset 20-årig fængsles i to uger efter trafikdrab i villakvarter