Danmark Sundhedsministeriet indkalder til pressemøde Onsdag aften holder Sundhedsministeriet pressemøde om forlængelse af covid-19-restriktioner. Sundheds- og ældreminister Magnus Heunicke (S) vil klokken 19 holde pressemøde om forlængelse af restriktioner mod udbredelsen af covid-19 i Danmark. Foto: Emil Helms/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 13 jan. 2021 kl. 16:55 /ritzau/ Annonce