Gå til indhold

Seneste nyt

Annonce
Danmark

DSB indstiller togtrafik til mandag morgen

Togtrafikken mellem Slagelse og Ringsted er aflyst indtil klokken seks mandag, oplyser Banedanmark.

Togpassagerer venter på Ringsted Station, efter at togtrafikken mellem Slagelse og Ringsted er blevet aflyst frem mod mandag morgen klokken seks. Togbusser er indsat, oplyser DSB. Foto: Martin Sylvest/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce