Danmark Statsministeriet indkalder til covid-pressemøde Efter stigende smitte og møde med partilederne indkalder Statsministeriet til pressemøde om covid-19. Statsminister Mette Frederiksen (S) holder pressemøde om covid-19 i Danmark klokken 15. Foto: Philip Davali/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 05 jan. 2021 kl. 13:35 /ritzau/ Annonce