Danmark Statsminister overvejer også ny start på beskæftigelsesområdet Mette Frederiksen ser nogle af de samme problemer på beskæftigelsesområdet som på ældreområdet. Statsminister Mette Frederiksen (S) ser nogle af de samme problemer på området som på ældreområdet. Altså at der er for meget bureaukrati, som skaber for mange problemer. (Arkiv). Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 17 jan. 2022 kl. 17:20 /ritzau/ Annonce
Krimi 20-årig fængsles i to uger efter trafikdrab i villakvarter 64-årig kvinde dræbt af flugtbilist i Tilst: Fire unge mænd anholdt
Krimi Privat børnepasser dømt: Grædende øjenvidne så lille barn blive revet rundt og klasket op mod vindue