Danmark Spansk tennisforbund undskylder efter coronaklage Først klagede Spaniens Tennisforbund over forholdene i Australien. Nu undskylder samme forbund. Rafael Nadal og de øvrige tennisstjerner er i karantæne forud for Australian open. De, der er smittet med coronavirus eller har siddet på samme fly som en smittet, er komplet isoleret. Foto: Brenton Edwards/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 23 jan. 2021 kl. 09:35 /ritzau/ Annonce