Danmark Søren Espersen: Jeg ofrer mig for at slippe for bævl Afgående DF-næstformand er ked af at trække sig fra posten, men er nået frem til, at det er nødvendigt. Når man har en formand, man er glad for, og en næstformand, som er rigtig dygtig, så giver det ikke nogen mening at snakke om, hvem der er kronprins, mener Søren Espersen, der forlader DF's ledelse og overlader sin næstformandspost til Messerschmidt. Men Espersen siger, at han vil stille op igen til de næste 15 valg! Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 03 aug. 2020 kl. 21:00 Tommy Byrne tby@jfmedier.dk Annonce