Erhverv 13.00 Kontorfællesskab blev kaldt en døgnflue: - Pludselig står vi også til hinandens fødselsdage
Krimi 06.52 Tidligere minkavler blev dømt - men retten begik en fejl: - Jeg har oplevet det to gange på 25 år
Danmark Praktiserende læger tjener millioner på negative coronatestsvar Praktiserende læger har opkrævet 23,4 millioner kroner fra regionerne for at videresende negative coronatestsvar via e-mail til patienter. Det er sket, selv om testsvar er frit tilgængelige på Sundhed.dk. Danske Regioner kalder det over for Radio4 uacceptabelt, og ekspert peger på misbrug af offentlige midler. - Det forekommer mig, at der i nogle tilfælde har været tale om misbrug af ordningen fra de praktiserende lægers side, siger sundhedsøkonom Kjeld Møller Pedersen fra SDU om regionernes store udgifter til læger, der har krævet penge for at sende deres patienter testsvar, som patienterne ville have kunnet se alligevel. Arkivfoto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 18 feb. 2021 kl. 21:02 Kristian Magnus Damsgaard Jensen og Simon Sandemand/Radio4 Annonce
Krimi Tidligere minkavler blev dømt - men retten begik en fejl: - Jeg har oplevet det to gange på 25 år
Sundhed Michael smadrede benet i en ulykke - nu flår kommunen hjælpen fra ham: - Mit liv afhænger af den sok
Sundhed Michael smadrede benet i en ulykke - nu flår kommunen hjælpen fra ham: - Mit liv afhænger af den sok