Danmark Otte ministre i isolation efter coronaudbrud på Christiansborg Tirsdag har fem ministre meddelt, at de må holde sig hjemme efter møde med coronasmittet person. Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 03 nov. 2020 kl. 11:25 /ritzau/ Annonce