Danmark Østjysk betjent snuppede fire vanvidsbilister på tre timer En færdselsbetjent fra Østjyllands Politi beslaglagde mandag aften fire køretøjer på grund af vanvidskørsel. - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 11 maj 2021 kl. 22:55 /ritzau/ Annonce