Danmark Nicolai Dyhr har deponeret sin advokatbestalling Nicolai Dyhr, der medvirkede i TV 2-dokumentaren "Den sorte svane", kan ikke længere kalde sig advokat. Nicolai Dyhr er med i TV 2's omtalte dokumentar "Den sorte svane". Her fremgår det på skjulte optagelser, at han holder møder med kriminelle og rådgiver dem om svindel. (Arkivfoto). Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 14 jun. 2024 kl. 17:20 /ritzau/ Annonce