Danmark NBA-spiller får bøde for at afvise pressen Kyrie Irving fra Brooklyn Nets har igen fået en bøde på grund af manglende lyst til at tale med pressefolk. Kyrie Irving (med bolden) nægtede efter et nederlag tirsdag mod Milwaukee Bucks at møde op til et pressemøde. Det koster nu Brooklyn Nets-spilleren 35.000 dollar i bøde. Foto: Aaron Gash/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 06 maj 2021 kl. 05:10 /ritzau/ Annonce