Danmark Mette Frederiksen om Ellemann-exit: Kender ansvarets pris På sociale medier erklærer statsministeren sig ked af Ellemanns exit og takker ham for mod- og medspil. Statsminister Mette Frederiksen (S) mener, at Jakob Ellemann-Jensen var modig, da han indgik en regering med Socialdemokratiet og Moderaterne. Nu takker han af i dansk politik. (Arkivfoto). Foto: Niels Ahlmann Olesen/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 23 okt. 2023 kl. 11:20 /ritzau/ Annonce