Gå til indhold

Seneste nyt

Annonce
Danmark

Lokaltog genoptager driften mandag efter sygemeldinger

Efter kollektive sygemeldinger torsdag måtte togbusser indsættes på Lokaltogs baner. Mandag kører togene igen.

I april skete en alvorlig ulykke på Gribskovbanen i Nordsjælland, da to tog kolliderede. Siden torsdag har driften været indstillet på grund af sygemeldinger hos medarbejderne, men fra mandag morgen kører togene igen. (Arkivfoto). Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce