Danmark Håndboldlegende og V-borgmester øjner næstformandspost Ulrik Wilbek åbner til Viborg Stifts Folkeblad muligheden for, at han stiller op som næstformand i Venstre. Ulrik Wilbek (i blå trøje, red.), der har skiftet karrieren som håndboldlandstræner ud med borgmesterposten i Viborg, overvejer at stille op til posten som næstformand i Venstre. (Arkivfoto). Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 05 jan. 2021 kl. 10:55 /ritzau/ Annonce