Danmark Gartnere ser sort på regeringens grønne skatteudspil Udspil til grøn skattereform vil ramme gartnerier hårdt og gøre dansk grønt dyrere, forudser brancheformand. Brancheorganisationen Dansk Gartneri forudser, at danske grønstsager vil blive dyrere som følge af regeringen udspil til en grøn skattereform, der vil pålægge gartnerierne højere afgifter for at varme deres drivhuse op. Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 23 nov. 2020 kl. 11:50 /ritzau/ Annonce
Krimi For abonnenter Taxachauffør befamlede og forsøgte at kysse kvindelig kunde i bilen: - Jeg var bange
Håndbold Elver og Højlund tørner sammen: Odense møder forsvarende mestre og ungarsk storhold i CL-puljen
Fodbold OB sælger mest benyttet spiller – Er Slotsager nu en mulighed?: - Helt sikkert en sød drøm for mange