Danmark FCM's ti mand sejrer mod tandløse Sønderjyske Trods en time i undertal vandt FC Midtjylland fredag 2-0 på udebane over ufarlige Sønderjyske i Superligaen. Spillerne fra FC Midtjylland jubler, efter unge Victor Lind har scoret sit første mål i Superligaen. Foto: Claus Fisker/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 13 aug. 2021 kl. 19:35 /ritzau/ Annonce