Danmark Erhvervsminister Kollerup er tilbage fra sygeorlov Et mavesår har holdt erhvervsministeren hjemme fra jobbet i en måned, hvor klimaministeren agerede vikar. Både erhvervsminister Simon Kollerup (tv.) og Nicolai Wammen (th.) er mandag vendt tilbage på job efter henholdsvis sygeorlov og forældreorlov. (Arkivfoto). Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 08 feb. 2021 kl. 08:10 /ritzau/ Annonce