Danmark For abonnenter Energikrise får styrelse til at se på rationering af energi Rundt om i Europa er flere lande begyndt at rationere energien som følge af den truende mangel på gas. I Danmark undersøger Energistyrelsen mulige initiativer. Klima-, energi- og forsyningsminister Dan Jørgensen (S) holder tæt øje med situationen omkring energikrisen. (Arkivfoto). Foto: Philip Davali/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 16 aug. 2022 kl. 13:05 Rikke Lund Kristensen/ritzau/ Annonce
Fodbold OB sælger mest benyttet spiller – Er Slotsager nu en mulighed?: - Helt sikkert en sød drøm for mange
Krimi For abonnenter Taxachauffør befamlede og forsøgte at kysse kvindelig kunde i bilen: - Jeg var bange