Danmark EM-sangen deler vandene hos danskerne 31 procent har ikke hørt Alphabeats EM-sang, men blandt dem, der har lyttet, er der splittelse i vurderingen. Særligt de unge er ikke imponerede over EM-sangen "Danmarks Dynamite" af Alphabeat. (Arkivfoto.). Foto: Ida Guldbæk Arentsen/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 16 jun. 2021 kl. 17:10 /ritzau/ Annonce