Danmark Djokovic melder afbud til optaktsturnering til US Open Hverken Djokovic eller Federer stiller op til turnering i Cincinnati, der slutter ugen før US Open starter. Novak Djokovic var favorit til at vinde guld ved OL i Tokyo, men efter et nederlag i semifinalen til Alexander Zverev tabte serberen også kampen om bronzemedaljen til Pablo Carreño Busta. Nu har Djokovic fokus på US Open. Foto: Edgar Su/Reuters - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 10 aug. 2021 kl. 00:20 /ritzau/ Annonce
Krimi For abonnenter Taxachauffør befamlede og forsøgte at kysse kvindelig kunde i bilen: - Jeg var bange
Fodbold OB sælger mest benyttet spiller – Er Slotsager nu en mulighed?: - Helt sikkert en sød drøm for mange