Danmark Danske topklubber sælger flere sæsonkort end nogensinde Fire danske topklubber har tilsammen solgt 41.500 sæsonkort, og der er rekord i både Brøndby og FC København. Brøndby har sat ny klubrekord for salg af sæsonkort. 15.500 pladser er optagede til den nye sæson. Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 14 jul. 2021 kl. 15:10 /ritzau/ Annonce
Krimi 20-årig fængsles i to uger efter trafikdrab i villakvarter 64-årig kvinde dræbt af flugtbilist i Tilst: Fire unge mænd anholdt
Krimi Privat børnepasser dømt: Grædende øjenvidne så lille barn blive revet rundt og klasket op mod vindue