Danmark Coronasmittet klublæge i Reims tager sit eget liv Borgmesteren i Reims bekræfter over for AFP, at den coronasmittede klublæge Bernard Gonzalez tog sit eget liv. Pascal Rossignol/Reuters - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 05 apr. 2020 kl. 22:50 /ritzau/ Annonce