Danmark Coronasmitte decimerer horsenstruppen i superligaafsked Et tilfælde af coronasmitte hos Horsens betyder, at holdet kun kommer til Odense med 17 spillere. Der har været et tilfælde af coronasmitte i Horsens' trup, og det har sendt flere nære kontakter i isolation. Foto: Claus Fisker/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 24 maj 2021 kl. 10:10 /ritzau/ Annonce
Krimi Han kaldte dem "sine kærester" - 27-årig voldtog små piger på Fyn Mor tjekkede sin 10-årige datters mobil og fandt sit værste mareridt: - Han oplærte hende