Danmark Corona i Ribe-Esbjergs trup efter testkamp mod USA's VM-hold Tirsdag bekræftede USA-træner Robert Hedin, at 18 spillere fra VM-truppen er testet positive for corona. Ribe-Esbjerg spillede testkamp mod amerikanerne fredag og har indtil videre en enkelt smittet. Truppen blev testet igen tirsdag. Foreløbig er en enkelt spiller i Ribe-Esbjergs trup testet positiv efter fredagens testkamp mod USA. Arkivfoto: Jacob Schultz - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 12 jan. 2021 kl. 11:47 Kim Mikkelsen kmi@jv.dk Annonce
Krimi 20-årig fængsles i to uger efter trafikdrab i villakvarter 64-årig kvinde dræbt af flugtbilist i Tilst: Fire unge mænd anholdt
Krimi Privat børnepasser dømt: Grædende øjenvidne så lille barn blive revet rundt og klasket op mod vindue