Danmark Byråd trumfer borgmester med krav om ny Nordic Waste-undersøgelse Randers Kommunes håndtering af Nordic Waste-sagen skal undersøges igen. Borgmester erklærer sig nu enig. Randers Kommune og dens ledelses ageren i Nordic Waste-sagen skal undersøges i en uvildig undersøgelse. Borgmester Torben Hansen (S) siger, at han er enig i undersøgelsen, som et flertal uden om borgmesteren har taget initiativ til. (Arkivfoto). Foto: Mikkel Berg Pedersen/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 18 feb. 2024 kl. 11:40 /ritzau/ Annonce