Danmark Borgmester kalder skolelukning i Ishøj for vanvittig På grund af høje smittetal har myndighederne besluttet at sende de yngste elever i Ishøj hjem. - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 13 feb. 2021 kl. 09:10 /ritzau/ Annonce