Gå til indhold

Seneste nyt

Annonce
Danmark For abonnenter

Barejer er optimistisk trods rekordunderskud: Coronaen har gjort mig bedre til mit arbejde

På pubben Tir Na Nóg i Aarhus udnyttede man coronakrisen til at få moderniseret og digitaliseret forretningen. Selvom den har været hård for økonomien, er der håb for, at man på sigt kan vinde på krisen. Det fortæller barejer Andreas Ruigrok til Avisen Danmark, der i en række interviews med coronaramte brancher blandt andet sætter fokus på, hvad krisen har lært os
Ejeren af pubben Tir Na Nóg. Andreas Ruigrok, mener, at coronakrisen har været medvirkende til, at han har fået forbedret sin forretning og gjort den mere klar til fremtiden. Arkivfoto: Flemming Krogh
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce