Danmark 17-årig fængslet for groft overfald på to drenge Politiet mener nu at have fundet frem til de tre personer, der overfaldt to drenge på 12 og 13 år i Aarhus. En 17-årig dreng er tirsdag i et grundlovsforhør ved Retten i Aarhus blevet varretægtsfængslet i fire uger i en sag om et overfald på to drenge på 12 og 13 år. (Arkivfoto). Foto: Bo Amstrup / Ritzau Scanpix/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 26 apr. 2022 kl. 11:20 /ritzau/ Annonce
Krimi 20-årig fængsles i to uger efter trafikdrab i villakvarter 64-årig kvinde dræbt af flugtbilist i Tilst: Fire unge mænd anholdt
Krimi Privat børnepasser dømt: Grædende øjenvidne så lille barn blive revet rundt og klasket op mod vindue