Danmark Folkebevægelsen mod EU vil tilbage på stemmesedlen I weekenden afholdt Folkebevægelsen mod EU landsmøde. De vil tilbage på stemmesedlen ved EP-valget i 2024. Folkebevægelsen mod EU håber at komme tilbage i EP-parlamentet, det fortæller bevægelsens formand Susanna Dyre-Greensite. Håbet er blandt andet, at antallet af vælgererklæringer bliver nedbragt. (Arkivfoto). Foto: Nils Meilvang/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 31 okt. 2022 kl. 17:40 /ritzau/ Annonce