Udland Amerikanske delstater lukker igen barer efter øget coronasmitte I Texas skal barer igen helt lukke, mens Florida forbyder udskænkning af alkohol efter øget smitte i staterne. Nuri Vallbona/Reuters - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 26 jun. 2020 kl. 18:45 /ritzau/ Annonce